Ako chutí Calvados Père Magloire – V.S.O.P.

O výrobcovi

• 1821 bola založená spoločnosť “Debrise-Dulac”, ktorá je vlastníkom značky “Calvados Père Magloire
  • 1900 Calvados Père Magloire sa stáva najvýznamnejšou značkou Calvadosu vo Francúzsku
  • 1968 Debrise-Dulac bol prevzatý firmou Champagne Veuve Clicquot Ponsardin, ktorá významne prispela k rozvoju exportu značky Père Magloire
  • 1998 Debrise-Dulac bola kúpená nezávislou Normanskou rodinnou skupinou – Pays d’Auge Finances
  • 2007 vstup nového majoritného akcionára, spoločnosti Spirit Capital
  • 2017 Père Magloire si udržuje svoju pozíciu ako vedúca značka Calvadosu na Francúzskom trhu. 60% predaja značky je exportovaný do zahraničia.

Père Magloire – V.S.O.P.

Calvados Père Magloire sa vyrába len zo Cideru z jabĺk, ktoré sa urodili v oblasti Pays d’Auge, ktorá pokrýva sotva 6% Normandie. Špecifická pôda v tejto oblasti v kombinácii s dvojitou destiláciou v medenom kotli dáva tomuto Calvadosu bohatú chuť.

Père Magloire V.S.O.P. je zmesou Calvadosu Pays d’Auge, z ktorých najmladší zrel v dubových sudoch minimálne štyri roky.

• Farba: tmavo zlatá
  • Vôňa: silná aróma kvitnúcich jabloní
  • Chuť: Svieža chuť harmonicky ladiaca s čerstvosťou ovocia

Ako podávať

Doporučujem ho podávať ako digestívum, ideálne pri izbovej teplote. Père Magloire V.S.O.P. je obľúbený pre svoju jemnú aromatickú chuť.

Kde ho zohnať

Na Slovensku je bežne dostupný vo viacerých online obchodoch.